Koncept

1. Book din stand

Hos os kan du leje en stand, som du kan indrette efter netop dit behov. Standen fyldes op 1 time før luk, dagen før lejeperiodens start.  

Stand bookes online eller i butikken.

 

2. Lav dine labels online

Når du har booket din stand, kan du begynde at taste dine labels ind online. Labels udfyldes med en kort varerbeskrivelse samt pris.

Log ind på din profil og gå under ”bookinger” samt ”tilføj varer”.

Dette anbefales at gøres hjemmefra. 

Obs. Ved salg af tøj eller anden tekstil anbefales der, at man laver et manillamærker hvorpå man påføre vores prislabels på – Disse kan købes i butikken i pakker af 10stk/10kr. 

3. Sæt din stand op

Du har muligheden for at sætte din stand op dagen før din startdato, en time før lukketid, her kan dine indtastet prislabels også printes.

(F.eks. Hvis du starter en mandag, har du muligheden for at komme ind allerede søndag mellem kl. 14-15.)

Hos os er der gratis lån af bøjler – Både almindelige bøjler samt buksebøjler

Derudover har du mulighed for at leje alarmer (se nærmere under vores priser og prisliste). 

Husk at du ALTID er velkommen, til at tilføje varer og fylde op på din stand løbende.

4. Følg med i dit salg

Vi betjener kunderne i butikken som ønsker at købe dine varer. Du kan løbende følge med i dit salg på mit salg.

Ved booking får du en mail fra os, her laver du en kode og kan efterfølgende følge med i dit salg online samt lave prislabels. 

5. Få pengene direkte ind på din konto

Udbetaling af dit salg sker én gang om måneden, senest d. 10 i den efterfølgende måned. 

(F.eks. alt salg fra d. 01 jan. 2022 – 31 jan. 2022 bliver udbetalt senest d. 10 feb. 20222.

Ubetalingen sker til den givende konto ved booking.

Du kan selv rette dit reg. + konto nr. inde på din side. 

Scroll til toppen