Koncept

1. Book din stand

Hos os kan du leje en stand, som du kan indrette efter netop dit behov. Standen fyldes op 1 time før luk, dagen før lejeperiodens start.  

Stand bookes online eller i butikken.

 

2. Prismærk dine varer

Når du har booket din stand, kan du komme ned i butikken og afhente dine prislabels. Hvorpå du selv i hånden påfører pris samt en kort beskrivelse af varen. 

Dette anbefales at gøres hjemmefra. 

Obs. Ved salg af tøj eller anden tekstil anbefales der, at man laver et manillamærker hvorpå man påføre vores prislabels på – Disse kan købes i butikken i pakker af 10stk/10kr. 

3. Sæt din stand op

Du har muligheden for at sætte din stand op dagen før din startdato en time før lukketid. 

(F.eks. Hvis du starter en mandag, har du muligheden for at komme ind allerede søndag mellem kl. 14-15.)

Hos os er der gratis lån af bøjler – Både almindelige bøjler samt buksebøjler

Derudover har du mulighed for at leje alarmer (se nærmere under vores priser og prisliste). 

Husk at du ALTID er velkommen, til at tilføje varer og fylde op på din stand løbende.

4. Følg med i dit salg

Vi betjener kunderne i butikken som ønsker at købe dine varer. Du kan løbende følge med i dit salg på mit salg.

Ved booking får du en mail fra loppemodul med invitation til mitsalg (husk at tjekke spam), her laver du en kode og kan efterfølgende følge med i dit salg online. 

5. Få pengene direkte ind på din konto

Udbetaling af dit salg sker én gang om måneden, senest d. 10 i den efterfølgende måned. 

(F.eks. alt salg fra d. 01 jan. 2022 – 31 jan. 2022 bliver udbetalt senest d. 10 feb. 20222.

Ubetalingen sker til den givende konto ved booking.

Scroll til toppen